Svimmat på skolan..

Idag var jag med om en av de läskigaste och obehagligaste sakerna jag varit med om tror jag...
Jag Tova och Elly satt i vårat arbetsrum på engelska lektionen och jobbade om någon teater sak, och då "hamrar" jag ner en skalpell i ett armstöd på en stol (fråga inte varför o.o) och sedan skulle jag ta upp den..
Osmart som jag är så tog jag bara och drog i den, och såklart skär jag upp hela pekfingret!
Faan vad ont det gjorde och blodet bara sprutade ur fingret på mig, jag kände att blodet var väldigt varmt och det pulserade ut. Jag sprang in på toaletten och virade papper runt och kände att jag behövde spy eller sova... Sedan kommer jag ihåg att jag satte mig på en toalett och "sov" och Cassandra kom och hjälpte mig med mitt finger, jag var verkligen helt borta!
Sakta började det bli svart för ögonen, jag kunde inte röra mig och öronen "stängdes av"..
Ellinor och Filippa försökte prata med mig, jag har ett svagt minne av att Filippa frågade mig vad som hade hänt.
Sedan svimmade jag på toaletten, men då precis kommer läraren och tar emot mig så jag ramlar tydligen på henne (jag kommer inte ihåg något av detta) och hon la mig på golvet.
Mina läppar var alldeles vita och mina ögon var helt borta, ni vet när man drar under ögonen och kollar upp? Så var det på mig, jag var alldeles borta?

Sedan hade jag tydligen helt plötsligt flugit upp och vaklat mig in på arbetsrummet och skrikit "jag orkar inge meer!!!" Då trodde min lärare att jag hade fejkat och frågade mig "låtsas du bara Melina?!" då hade jag blivit as arg på henne och skrikit något i stil med "är du dum eller? vafan skulle jag göra det för?" sedan svimmade jag igen och dom la mig på golvet ett tag och sedan vaknade jag.
Kan ju lugnt säga att det var hur jävla läskigt som helst! Just när allt snurrade och svartnade för ögonen, och jag la mitt huvud på Cassandras rygg och tänkte "nu dör jag.." uscha..
Så nu vet ni ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han är ju underbar???? varför fastnar du inte för han????

2011-05-09 @ 23:55:16
Postat av: Anonym

Okej...

Han ser verkligen fin ut :) Och jag vill köpa han om han inte blir såld ;)Pingvinen du ser mig på bbd <<<<<<<<.9



2011-05-09 @ 23:59:27
Postat av: Sophie

Nej fyfaan :o Hoppas du mår bra nu iaf Melina o: <3

2011-05-10 @ 13:16:17
URL: http://dressyrduon.blogg.se/
Postat av: busungenxd på bdb

fy vad läskigt att göra en sån grej :O <3

2011-05-10 @ 16:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0