Busiga kattungar..

Jag har ingen aning om vad jag och Sopot ska hitta på idag, vill ut i skogen och bara mysa, men också träna på de saker Rosa sa igår på träningen... Hehe, besluts ångest?
Det är iallafall kanon väder ute idag, redan 16 grader varmt i skuggan och klockan är ju bara lite över 10! :D
Kattungarna börjar bli riktigt jobbiga nu, nu när dom har lärt sig att dom kan hoppa upp i sängen så springer dom mer än gärna runt där och biter på mina fötter.. Eller så hör man en smäll när dom ramlar ner, haha korkskallarna :P
Ska försöka ta ut dom snart och knäppa lite kort på dom, nu när dom lite smått ska börja få vara ute och leka :D
gammal bild

Kommentarer
Postat av: Lamia / Hästsport

Åh vad sugen jag blev på kattungar nu... Synd man har för många djur redan!

2011-04-27 @ 16:30:59
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0